ייצוג בבתי משפט

כאשר אתם פונים לעורך דין שיטפל בעניינכם ואף אתם סומכים עליו אותו, עליכם לוודא עימו כי הוא מתאים לייצג אתכם בבית משפט בהתאם למקרה ולנסיבות.

במקרים רבים, הטיפול בתיק שלכם לא מצריך בכלל ייצוג בבית המשפט. לדוגמה: כשאתם רוצים לחתום על חוזה מכל סוג אתם נעזרים בעורך דין על מנת שיוודא שהחוזה תואם את האינטרסים שלכם כמו גם בעסקאות מקרקעין (רכישת/מכירת נכס), בנושאי מיסוי שונים ועוד… במקרים אחרים, בהם התיק מגיע לבית המשפט, או עתיד להגיע לבית המשפט, רצוי וחשוב לבחור בעורך דין מומחה ובעל ניסיון בייצוג בבית המשפט הכולל הופעה אל מול שופט.  עורך דין טוב ובעל ניסיון רב וטוב יכול במרבית המקרים להיות הגורם המרכזי להצלחתכם או לכישלונכם בתביעה בבית המשפט.

מטרתו עורך הדין המייצג אותך בבית משפט היא לגרום לערכאה השיפוטית בפניה הוא מופיע להבין את טענותיו של הלקוח שלו ולהעדיפם על פני טענותיו של הצד השני. מדובר במשימה לא פשוטה אשר מחייבת ניסיון רב הן בהופעה וייצוג בבית המשפט והן בכתיבת כתבי טענות, אשר פעמים רבות משפיעים על החלטות השופטים.

עבודתו של עורך דין המייצג בבית המשפט מחולקת לשלבים חשובים ועליו להיות מקצועי בכל שלב ושלב , כי הרי כל טעות יכולה להשפיע על תוצאות ההליך המשפטי:


  • עורך דין המייצג בבית משפט מתחיל בהכנת התיק שכולל: איסוף ראיות, ניתוחם, פנייה למומחים במידת בצורך והכנת כתבי טענות.
  • בשלב הבא עורך הדין בוחר באיזה הליך כדאי לפנות לבית המשפט ולאיזה ערכאה. עורך דין טוב ומקצועי, ידע להתאים את ההליך המתאים לנסיבות המקרה שלכם ואת סוג בית המשפט והערכאה המתאימים בעניין.
  • בהמשך עבודתו של עורך הדין הינה אל מול בית המשפט כאשר המפתח להצלחה שלו הינו היכולת לקרוא את המפה ולהשפיע על החלטתו של השופט. התכונות הנדרשות בין השאר מעורך דין המייצג בבית משפט הינם: יכולת תגובה תחת לחץ ולהגיב בזמן אמת, ידע נרחב של הדין והפרוצדורות הקשורות לבית המשפט, יכולות התבטאות גבוהות וביטחון עצמי.

במידה והנכם נמצאים בפתחו של הליך משפטי, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין  המייצג בבית משפט כמה שיותר מוקדם על מנת לבדוק מה הסיכויים שלכם ובאיזה דרך לפעול. עו"ד מיכל חדידה הינה בעלת ניסיון רב בייצוג בבתי המשפט השונים והיא ערוכה ומוכנה לכל פרוצדורה משפטית שתידרש לכך.

כמו כן, תוכל עו"ד מיכל חדידה לייעץ לכם מהי הדרך המתאימה והטובה ביותר בהתאם לנסיבות המוצגות על מנת להביא את בעייתכם על פתרונה.

יש להבין, כי לא כל בעיה מחייבת תביעה בבית משפט.

לפנייה לעורך דין מקצועי המומחה בהופעה וייצוג בבית המשפט חייג כעת: